דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרטוני וידיאו ברשת 

מאת    [ 04/06/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1962 פעמים ]

ישנם סוגים רבים ומגוונים של סרטוני וידיאו הקיימים ברשת האינטרנט, לכל אחד ייחוד ומטרה משלו.
בבואנו להפיק סרטון וידיאו באינטרנט אנו חייבים להתמקד במטרת יצירתו ובמסר שהוא אמור להעביר.
חשוב לזכור, סרטון וידיאו המועבר ברשת האינטרנט שונה בתכליתו מסרטון פרסומת המועבר במדיה הטלוויזיונית,
ולכן אנו חייבים לפנות לאנשי המקצוע המומחים בתחום הוידיאו באינטרנט ולא בתחום הפקות טלוויזיה,
זאת מכמה סיבות (בעיקר טכניות) שאותן אפרט בקרוב במאמר נפרד.
במאמר זה אמנה כמה מסוגי סרטוני הוידיאו הנפוצים ביותר ברשת תוך הסבר קצר על כל אחד ואחד.

לפני שאתחיל, כמה טיפים "על הדרך":
1. ככלל, משך זמן סרטון וידיאו שיווקי ברשת האינטרנט הוא בין 2-5 דקות, לא יותר!
2. מיקוד מטרת הסרטון חייב להיות חד וברור כבר ב- 4-7 שניות הראשונות וללא היסח דעת, על מנת למשוך את משך צפיית המשתמש ליחס המרה.
3. קריאה להנעת פעולת הצופה תועבר לקראת סיום הסרטון ולא במהלך רצף הצפייה בו (כשמדובר בסרטון למטרת שיווק).

(לטיפים נוספים כנסו)

סרטון תדמית
מטרת הפקת סרטון תדמית: הצגת החברה ושירותיה
שימושים עיקריים: אתר הבית של החברה והפצה בפלטפורמות רשת (YouTube, Vimeo וכ')
אורך ממוצע: 2-3 דקות

סרטון מוצר
מטרת הפקת סרטון מוצר: (שיווק) בידול וייחוד יתרונותיו אל מול מתחריו.
שימושים עיקריים: הפצה בפלטפורמות רשת (YouTube, Vimeo וכ'), עמוד מוצרי החברה באתר הבית, קמפיינים שיווקיים ועמודי נחיתה.
אורך ממוצע: 2-4 דקות

סרטון כרטיס ביקור
מטרת הפקת סרטון כרטיס ביקור: (שיווק) הצגה פרסונלית, תחום העיסוק ובידול התמחות.
שימושיים עיקריים: עמודי נחיתה, עמוד אתר הבית והפצה בפלטפורמות רשת (YouTube, Vimeo Facebook וכ').
אורך ממוצע: 1-4 דקות

סרטון הדרכת מוצר
מטרת הפקת סרטון הדרכה: הצגת השימוש במוצר.
שימושיים עיקריים: עמוד המוצר באתר החברה, הפצה ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים
ועמודי/אתרי מכירה.
אורך ממוצע: 2-4 דקות

סרטון משקיעים
מטרת הפקת סרטון משקיעים: גיוס משקיעים, הצגת החברה, חזונה ובידולה מול מתחריה.
שימושיים עיקריים: פגישת משקיעים פוטנציאלים.
אורך ממוצע: 3-5 דקות


כפי שרואים מתמצית התיאורים, לכל סוג סרטון ישנם המאפיינים הייחודיים שלו, משך הצפייה האפקטיבי והצורך בו.
חשוב לציין כי לאחר בחירת סוג הסרטון, ייעודו ומטרתו יש לבחור בחברה המתמחה בתחום הוידיאו באינטרנט והשיווק הרשתי
אשר תדע לתת פתרון כולל ומענה מקצועי-טכני נכון מתוך ראיה שיווקית וממוקדת.
הפקת תוכן וידיאו מתבצעת בכמה שלבים אותם אני מפרט במאמר נוסף שלי בנושא "הפקת תוכן וידיאו שיווקי".

זכרו תמיד – וידיאו באינטרנט מוכר יותר !!

לפרטים וטיפים נוספים אודות ווידיאו באינטרנט כנסו

משה נוטריקה ניהול תוכן שיווקי באינטרנט   Mobile: +972-50-9903377 Office1: +972-3-9400222 Office2: +972-2-5906099 Web Site: www.site-tech.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב